آموزش مکاتبات اداری , نوشتن نامه اداری






تبليغ تبليغ

اسلاید شو

آموزش مکاتبات اداری

برای همه اشخاص ،به خصوص حسابداران پیش آمده که نامه ای به اداره یا سازمان یا مؤسسه ای را باید تهیه و ارسال کنند . اما آیا نحوه نوشتن یک نامه اداری را می دانیم ؟ آیا اصول و قواعد نحوه نوشتن یک مکاتبه اداری را در نامه خود رعایت کرده اید ؟

نحوه نوشتن یک نامه اداری خیلی مهم است ،زیرا این نامه نوع شخصیت و دانش شما را برای طرف مقابل بیان میکند.پس خوب است که با نحوه صحیح نوشتن نامه اداری آشنا شویم !

در این مبحث ما یکسری فایل های PDF را در اختیارتان قرار میدهیم که با بیانی ساده و صریح اصول و نحوه نگارش یک نامه اداری را آموزش می دهد .


برخی مباحث آموزشی که در این فایل آموزشی بیان شده است :

- فلسفه ی نوشتن

- نوشته وسیله ی ایجاد ارتباط رسمی در سازمان

- نامه های اداری

- مراحل تهیه ی نوشته

- بخش نامه

- صورت جلسه

- گزارش

- کارایی و کاربرد فرم

- کامل کردن نوشته

و ...



نام فايل
جزوه آموزشی مکاتبات اداری (pdf)
حجم : 900 کیلوبايت
رمز فايل : www.irhesabdar.ir

برچسب ها : ,



Facebook Twitter Google + Linkedin Telegram Instagram
Webcodes