آموزش مکاتبات اداری

برای همه اشخاص ،به خصوص حسابداران پیش آمده که نامه ای به اداره یا سازمان یا مؤسسه ای را باید تهیه و ارسال کنند . اما آیا نحوه نوشتن یک نامه اداری را می دانیم ؟ آیا اصول و قواعد نحوه نوشتن یک مکاتبه اداری را در نامه خود رعایت کرده اید ؟

نحوه نوشتن یک نامه اداری خیلی مهم است ،زیرا این نامه نوع شخصیت و دانش شما را برای طرف مقابل بیان میکند.پس خوب است که با نحوه صحیح نوشتن نامه اداری آشنا شویم !

در این مبحث ما یکسری فایل های PDF را در اختیارتان قرار میدهیم که با بیانی ساده و صریح اصول و نحوه نگارش یک نامه اداری را آموزش می دهد .


برخی مباحث آموزشی که در این فایل آموزشی بیان شده است :

- فلسفه ی نوشتن

- نوشته وسیله ی ایجاد ارتباط رسمی در سازمان

- نامه های اداری

- مراحل تهیه ی نوشته

- بخش نامه

- صورت جلسه

- گزارش

- کارایی و کاربرد فرم

- کامل کردن نوشته

و ...



نام فايل
جزوه آموزشی مکاتبات اداری (pdf)
حجم : 900 کیلوبايت
رمز فايل : www.irhesabdar.ir

بخش نظرات اين مطلب

_________________________________________________________________________________________
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی