تعریف حسابداری

حسابداری علم ثبت و تفسیر معاملات،
صورتهای مالی،دفاتر و اسناد مدارک مثبته است
به طوری که افراد غیر متخصص نیز بتوانند
درک صحیح و واضحی از وضعیت مالی و مدیریتی شرکت بدست آورند .

اصول حسابداری

اصل بهای تمام شده تاریخی - اصل افشاء حقایق
اصل تحقق درآمد - اصل تطابق هزینه با درآمد

 

 

 

 

دانلود برنامه محاسبه کارکرد کارکنان

 حسابداری دانلود نرم افزار حسابداری

شاید شما تا کنون بارها دنبال فایل محاسبه کارکرد کارکنان در محیط اکسل بوده اید ، اما پس از دریافت متوجه شده اید که برخی اطلاعات درون فایل ،قابل ویرایش نبوده و قفل بوده و فایل دارای رمز داخلی یا آرم و لوگو وب سایت های اینترنتی را دارا میباشد !


اما ما امروز فایلی را برای شما تهیه کرده ایم که هیچ گونه رمز عبور داخلی و یا رمز عبور ورودی نیاز ندارد و تمامی اطلاعات موجود نیز قابل ویرایش است !


با ظاهری ساده و دقیق طوری طراحی شده که هر فرد مبتدی با حداقل دانش کامپیوتری میتواند با این فایل اکسل به راحتی کار کند و بتواند خلاصه اطلاعات مفیدی دریافت کند و نیاز نخواهد داشت که خود، محاسبات را انجام دهد،بلکه این اکسل است که برای شما تمام محاسبات را انجام خواهد داد !


برای مشاهده عکس در سایز واقعی ، روی عکس کلیک کنید .




این برنامه برای محاسبه ساعت کارکرد کارکنان در محیط اکسل توسط "وب سایت ایران حسابدار" طراحی گردیده است. فایل اکسل پیش رو برای محاسبه میزان کارکرد کارکنان در سال 96 طراحی شده است.(البته قابلیت ویرایش سالها و ماه ها امکان پذیر میباشد .)



ویژگی های این برنامه به شرح ذیل می باشد:


1- تفکیک روزهای تعطیل از روزهای عادی ( کلیه روزهای تعطیل سال 96 در تمامی ماه ها مشخص شده است. )


2- لاتین نبودن اعداد و فارسی بودن همه اطلاعات داخل فایل اکسل.


3- امکان ثبت ساعتهای ورود و خروج های مکرر(میتوانید تا سه بار ورود و خروج در روز برای کارمند خود ثبت کنید.)


4- محاسبه ساعات کارکرد به صورت اتوماتیک .


5- تعریف مفدار ساعات کارکرد مجاز برای کارمندان .


6- ثبت مدت زمان مأموریت (امکان ثبت بصورت ساعت و یا روز ) به همراه شرح مختصر مأموریت .


7- ثبت مدت زمان غیبت کارمند ( امکان تعریف بصورت ساعت و یا روز )


8- امکان ثبت میزان مرخصی استعلاجی ، مرخصی استحقاقی و مرخصی بدون حقوق .


9- محاسبه ساعات  اضافه یا کسر کارمند بصورت اتوماتیک برای هر روز


10- محاسبه مجموع ساعات اضافه یا کسر کاری ، محاسبه انواع مرخصی های استفاده شده ، مأموریت های رفته و غیبت ها ، به صورت مجزا و تفکیک شده .


11- محاسبه میزان ساعات کاری در روزهای عادی بصورت مجزا


12- محاسبه ساعات اضافه یا کسر کاری در روزهای عادی بصورت مجزا


13- محاسبه میزان ساعات کاری در روزهای تعطیل بصورت مجزا


14- محاسبه ساعات اضافه یا کسر کاری در روزهای تعطیل بصورت مجزا


15- نشان دادن عملکرد ماهانه و سالانه در قالب نمودار .



برای دانلود این فایل اکسل همین جا کلیک کنید .



همچنین شما میتوانید ویدیو معرفی این فایل را از همین جا مشاهده کنید :


 

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

مطالب مرتبط